Szanujemy naszą tradycję, ale podążamy za nowoczesnością.


Blisko ćwierć wieku minęło, czas na zmiany!

Dlatego możemy z dumą zaprosić Was na naszą NOWĄ stronę internetową, bardziej przyjazną dla Waszych mobilnych urządzeń, bardziej czytelną i wciąż – pełną ważnych informacji.

W Wasze ręce przekazujemy również nowe katalogi: wizerunkowy, dzięki któremu możecie nas lepiej poznać oraz produktowy, szczególnie przydatny przy wyborze urządzeń do gabinetu.

To nie wszystko… nasze logo też już jest pełnoletnie. To ważny element, bo logo to coś więcej niż znak towarowy, to wstęp do budowania rozpoznawalności marki. Jest częścią naszego wizerunku, dlatego nie chcemy z niego rezygnować, ale rzeczywistość nie stoi w miejscu i my też nie zamierzamy! Dlatego – jesteśmy dziś młodsi, ładniejsi, ale wciąż tak samo bogaci w doświadczenie i wiedzę.
Uczymy się od najlepszych! Coca-cola (pierwsze logo – 1885), Google (1998), Nike (1975)- ich loga wciąż są rozpoznawalne i gwarantują bezbłędną identyfikację firmy, choć przez lata ulegały modyfikacjom. W przypadku tych firm nie były one rewolucyjne, to raczej lifting niż przebudowa. Koncepcja nie zmieniła się, detale – owszem. Poszliśmy tą samą drogą.

By znajdować z się z Wami w stałym kontakcie, oczywiście tylko jeśli tylko macie na to ochotę, stworzyliśmy newsletter, poprzez którego będziemy przekazywać informacje dotyczące nowości – zawsze znajdziecie w nim nasze promocje, ciekawostki i aktualności.

Serdecznie zapraszam!
Szymon Kubiak
Manager ds. sprzedaży i marketingu