Szkolenie serwisu technicznego odbyło się w dniach 13-14 stycznia 2017r. w hotelu NOVOTEL MALTA w Poznaniu.


Firmy FIMET i CATTANI współpracują ze sobą o długiego czasu dlatego wspólnie zorganizowane szkolenie było dla nas czymś naturalnym z korzyścią dla jej uczestników. Wykłady FIMET poprowadzili: Timo Suonpera – dyrektor handlowy firmy oraz Mika Ahl – szef serwisu technicznego. Szkolenie w znacznej części miało charakter warsztatów, w czasie których został zaprezentowany najnowszy model unitu NEO.
Trudno wyobrazić sobie pracę unitu dentystycznego bez kompresora, ale również bez ssaka. Dlatego druga część kursu została poświęcona systemom ssącym i kompresorom firmy CATTANI.



Szkolenie podzielone zostało na 3 etapy z częścią teoretyczną oraz warsztatową. Zaczęliśmy w piątek przed południem z tematem: „Oferta oraz strategia firmy FIMET OY na najbliższy rok z uwzględnieniem znaczącej roli serwisu technicznego w jej realizacji”, który przedstawił Timo Suonpera, Dyrektor Handlowy firmy FIMET. Po przerwie obiadowej mikrofon przejął Mika Ahl, Szef Serwisu Technicznego, który zapoznał uczestników z dokumentacją techniczną, instalacją, obsługą oraz wykrywaniem usterek i naprawą unitów F1 i NEO. To także on poprowadził część praktyczną przy wykorzystaniu najnowszego modelu unitu NEO. Udany dzień okrasiliśmy wspólną kolacją oraz wizytą w strefie saun w pobliskich Termach Maltańskich. Po powrocie do hotelu dyskusje w mniejszych grupach trwały do późnych godzin nocnych.

Sobotniego przedpołudnia czas bardzo szybko nam „uciekł”. Sprawnie przeszliśmy do przeglądu systemów sprężonego powietrza i ssania. Rozmawialiśmy o planowaniu, wykonaniu i odbiorze technicznym takich instalacji. Dodatkowo zapoznaliśmy się z nowościami w ofercie firmy CATTANI, nowy protokółem WiFi oraz zsynchronizowaną komunikacją z komputerami w klinice.

Po wylosowaniu nagród i wspólnych zdjęciach, w luźniej i przyjaznej atmosferze udaliśmy się na lunch, a po nim, każdy z uśmiechem wybrał się w swoje rodzinne strony.

Serdecznie dziękujemy wszystkim, którzy nas odwiedzili w Poznaniu. Liczymy na to, że zainspirowaliśmy Was na tyle, żebyście zdobytą wiedzą z pasją dzielili się z naszymi i Waszymi Klientami. Drodzy Klienci pytajcie Waszych Serwisantów o najnowsze rozwiązania!